niedziela, 8 listopada 2015

Czas start!


Witajcie!
Postanowiłam zacząć prowadzić bloga o tematyce zbliżonej mojemu sercu. A mianowicie, jak sama nazwa bloga mówi, na temat włosów.
Na blogu pojawią się recenzje kosmetyków, jak i moja pielęgnacja
W okresie gimnazjalnym zaczęłam eksperymentować z farbami, prostowaniem.
Włosy stały się suche, zniszczone, straciły grubość, nie wspominając, że 1/3 włosów wypadła.

 Genetycznie po mamie mam siwe włosy. Nie całe włosy,żeby nie było ;)
Ale widać je :). Dlatego zaczęłam przygodę z farbowaniem, która trwa do dziś.
Jednak jakoś w 3 klasie gimnazjum postanowiłam zadbać o włosy. 
Gęstość i grubość wróciła( 9 cm w kucyku), ale niestety włosy nie wyglądają tak dobrze jakbym chciała.
Dlatego postanowiłam założyć bloga, aby motywować siebie, jak i może później innych :)


1 komentarz: